ICBS De Caleidoscoop

Werken bij

Kom werken bij De Caleidoscoop! Wij zijn een enthousiast, gedreven en stabiel team en altijd op zoek naar het beste voor kinderen. Wij werken met het systeem van Stichting LeerKRACHT. Wij werken samen met als doel; elke dag een beetje beter! Onze onderwijsprofessionals staan elke schooldag klaar om voor onze leerlingen echt het verschil te maken.
Wil jij ook deel uitmaken van dit team, we nodigen je van harte uit voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding.

Een overzicht van onze vacatures vind je op de website van Meer Primair.

Hoofdpoort Academie

De Caleidoscoop valt onder het schoolbestuur Meer Primair. Speciaal voor alle medewerkers van Meer Primair is er een trainingsaanbod vastgesteld waardoor onze medewerkers zich continu kunnen blijven ontwikkelen. Bekijk hier het aanbod.

ICBS De Caleidoscoop